Välkommen på höstmässa 2018

IDÉ House of Brands står redo för take off och hälsar dig välkommen att följa med på en resa genom olika teman. En resa där produktmedia, miljö och trygg handel, intern identitet, julgåvor och totalkoncept är mellanlandningar och där slutdestinationen är er verksamhets framgång.

Vi siktar högt och vill att du ska bli motiverad, informerad och inspirerad till att ta ert företag till nya höjder. Tillsammans kommer vi fram till hur produktmedia kan stärka varumärke och lönsamhet. Välkommen att träffa både oss och flera av våra leverantörer i Stockholm, Göteborg och Lund.

Lund

Torsdag 20 september kl. 11.00-16.00

Passa på att träffa oss och många av våra leverantörer. Vi bjuder på något lätt att äta och något gott att dricka. Goodibags till alla anmälda.

Vi ses i entréhallen på Emdalavägen 4 i Lund!

Boka din kostnadsfria biljett idag

Göteborg

Fredag 21 september kl. 13.00-17.00 (eller stanna så länge ni vill)

Under ett trevligt mingel i vårt showroom träffar du oss och några av våra leverantörer som visar årets julklappar. Du kan även bli inspirerad av hur vi kan hjälpa dig vid årets alla tillfällen. Vi bjuder på dryck och lättare förtäring. Goodiebags till alla anmälda.

Fri parkering finns utanför vår entré, spårvagnshållplatsen heter Lana.
Vi ses på Flöjelbergsgatan 20C i Mölndal! (granne med ”Soffan-på-taket-huset”)

Boka din kostnadsfria biljett idag

Stockholm

Fredag 28 september kl. 11.00-16.00

Passa på att träffa oss och många av våra leverantörer och få mängder med inspiration inför höstens alla event. Goodiebags till alla anmälda.

Vi ses på Klarabergsviadukten 63, Waterfront buildning/United Spaces i Stockholm! Hämta ditt passerkort i receptionen i entrén.

Boka din kostnadsfria biljett idag

IDÉ – En trygg partner

Det ställs höga krav på säkerhet oavsett produkt. Dessutom har vi alla ett ansvar att ta hänsyn till resurser och miljö för att arbeta för en hållbar utveckling. Nya krav ställs på oss och både anpassningsförmåga och vilja att förändras är nödvändigt. De som lyckas kommer att finnas kvar också i framtiden.

Konsumenterna sätter standarden och låter sig inte styras. Fler och fler, särskilt yngre, säger att de föredrar att köpa produkter och tjänster av företag som tar och visar samhällsansvar. Mycket tyder på att verksamheter som tar ansvar blir mer och mer lönsamma och många internationella företag föregår med gott exempel, som till exempel EQUINOR och IKEA.

Den gröna tiden är här och företag, organisationer och varumärken som förstår det kommer att bli morgondagens vinnare. Hur kan du använda detta i ditt marknadsarbete och kommunikation, både internt och externt?

Marknadsförare och inköpare har ett ansvar när vi ska kommunicera våra budskap

Produktmedia ska vara en naturlig del av din marknadsmix. Det stärker både din strategi och ger det du vill kommunicera en lång livstid.

I Sverige köptes produktmedia för över 6 miljarder kronor år 2017. Produktmedia är produkter som ökar synlighet, stärker budskap och förbättrar kommunikation. En tydlig marknadsstrategi, rätt produkter och tydlig kommunikation kommer att öka företagets synlighet och stärka dess identitet. I det ligger också att välja produkter i enlighet med gällande lagar och förordningar.

Höstmässa 2018

The making of a powerbank

Clothing factory